Studeren in Beijing, een geheel nieuw avontuur - Reisverslagen van Lisa Henriquez - WaarBenJij.nu Studeren in Beijing, een geheel nieuw avontuur - Reisverslagen van Lisa Henriquez - WaarBenJij.nu

Studeren in Beijing, een geheel nieuw avontuur

Studeren in Beijing voor 5 maanden....

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Zàijiàn China, Sawa Dee Kha Thailand!

23 Januari 2015

Bye Beijing! Hello Shanghai, Yangshuo and Guilin!

07 Januari 2015

Feestdagen in Beijing! (en natuurlijk nog veel mee

11 November 2014

Chinese Muur, Halloween en 6 vrije dagen!

19 Oktober 2014

Acrobatics, Girls Night and more!
Lisa

Ik ben altijd bezig met het plannen van een nieuwe reis. Voor mijn studie heb ik ook al 5 maanden in Beijing, China gestudeerd. Toen ben ik echt van de Aziatische cultuur gaan houden. Nu probeer ik zoveel mogelijk te reizen en ben ik net wezen backpacken in Thailand.

Actief sinds 09 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17321

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 28 Januari 2017

Backpacken in Thailand

26 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Studeren in Beijing, een geheel nieuw avontuur

Landen bezocht: